Спомен



Сред ледник и високи планини
сред алпийски върхове и долини
сред млечнобял и хрупкав сняг
с тебе аз за пръв път бях.

Под синьото просторно небе
сняг проблясва в разни цветове
и слънчевата светлина отразява,
а в душата ми слънце изгрява.


С нежен полъх вятърът шепти:
‘днес ще бъдем само аз и ти’
Слънце гали моето лице,
копнеещо за твоите ръце.

Душата ми докосваш с думи -
затреперват  всички струни.
Искрица ражда се от тез лъчи
на твоите светло-кафяви очи.

Магично ти явяваш се пред мен
в този слънчев чуден летен ден:
пламък на надежда ми предаваш
и частица от внимание ми даряваш.

Със снимка запечатваш любовта
и си запазваш миг от вечността.
А спомен топли моето сърце
И напомня ми за твоето лице.

Сред ледник и високи планини
сред алпийски върхове и долини
сред млечнобял и хрупкав сняг
с тебе аз за пръв път бях.

Comments

Popular posts from this blog

Bergamo, Italy