Аз помнех те

Аз помнех те тъй ясно,
но спомените избледняват.
И времето прекрасно
съзнанието ми не оргява.

Но образът - пак лъчист:
Усмивка топла на устата;
душа – бяла като лист;
уютната прегръдка на ръката.

Погледът е многолик -
мъдър, сериозен и засмян,
отразява всеки миг,
от картинния албум избран.

Косите снежнобели
не предават само възрастта –
дните цвета са взели,
но оставили са мъдростта.

Гласът глъхне надалеч,
изчезват и думите натам;
смешки, учения, няма веч;
и детски глъч не ще има. Знам.

Comments

  1. Трогната съм, възприемам го и като подарък за рождения ден. Стихотворението е истинско, откровено и вярно. А снимката е по-хубава от оригинала.
    Д.

    ReplyDelete
  2. Много си добра и много ми харесва стихотворението.

    ReplyDelete
  3. Благодаря, то просто е искрено.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bergamo, Italy